Uwaga! Minął termin przyjmowania zamówień z realizacją przed przerwą urlopową. Sprawdź aktualne terminy realizacji

Zwroty i reklamacje

Zwroty - prawo do odstąpienia od umowy

Jako konsument masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Aby odstąpić od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji - np. przez email wysłany, na adres: kontakt@direct2home.pl - możesz skorzystać z wzoru formularza (wzór oświadczenia tutaj), jednak nie jest to obowiązkowe.

Towar odeślij na adres sprzedawcy (wskazany na fakturze oraz na stronie sklepu w podstronie "Producenci") - szacujemy, że koszt transportu zwrotnego wynosi równowartość kosztu dostawy.

Pamiętaj, że kupujesz meble od producenta i umowa obejmuje sprzedaż towaru z odbiorem własnym. W ramach odrębnej umowy oferujemy usługę odbioru towaru w Twoim imieniu, transport i montaż. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży (masz na to 14 dni od daty dostawy towaru), sprzedawca zwróci Ci wartość towaru.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  1. w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  2. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  3. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

Więcej szczegółowych informacji dot. Prawa do odstąpienia od umowy znajdziesz w §8 Regulaminu sklepu

Reklamacje

Jeśli zauważyłeś, że zakupiona rzecz ma wadę, to nie wpadaj w panikę - masz prawo złożyć reklamację. Zdajemy sobie sprawę, w jak niekomfortowej znalazłeś się sytuacji i zrobimy wszystko aby pomóc ci przejść przez proces reklamacji z jak najmniejszym stresem. Pamiętaj, że nie jesteś sam.

Poniżej przekazujemy Ci kilka wskazówek, które ułatwią Ci złożenie reklamacji w taki sposób, żeby została jak najszybciej rozwiązana:

  1. Zawrzyj dane, które pozwolą bez wątpliwości zidentyfikować reklamowany towar:

    1. Nazwa producenta
    2. Numer faktury lub zamówienia
    3. Model i wykończenie
  2. Załącz zdjęcia (postaraj się aby zdjęcia nie były zbyt duże - <500kB):

    1. 1 zdjęcie całego mebla ze wskazaną lokalizacją wady Jeśli wada dotyczy kilku sztuk tego samego modelu, umieść wszystkie reklamowane egzemplarze na jednym zdjęciu.
    2. 1-2 zdjęcia wady Jeśli uchwycenie wady na zdjęciu jest problematyczne - skontaktuj się z nami, poradzimy jak zrobić zdjęcie jednoznacznie obrazujące zgłaszaną wadę
  3. Opisz wadę i moment jej stwierdzenia

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdziesz w §10. Regulaminu sklepu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium