
Regulamin sklepu Direct2home.pl
- Postanowienia wstępne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu.
- Informacje prezentowane w Sklepie są jedynie zaproszeniem dla Kupujących do składania Sprzedawcom ofert zawarcia umowy sprzedaży towarów prezentowanych w Sklepie i tym samym same w sobie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
- Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie przyjęcia oferty Kupującego przez Sprzedawcę.
- Dla korzystania ze Sklepu niezbędne jest urządzenie wyposażone w najnowszą wersję przeglądarki internetowej obsługującej pliki cookies oraz JavaScript z dostępem do sieci Internet, a do składania ofert Sprzedawcom także aktywne konto email.
- Definicje
- Agent Sprzedawcy – JB Multiagencja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000494861, NIP: 5842736589, REGON: 222099618, z siedzibą w Gdańsku, ul. Elewów 5 lok.29, 80-298 Gdańsk, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 000,00 zł, działająca jako agent Sprzedawcy, zawierający z Kupującym w imieniu Sprzedawcy umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Tydzień roboczy - 7 kolejnych dni kalendarzowych, od poniedziałku do niedzieli, z wyłączeniem tygodni zawierających dni sierpnia oraz między 23 grudnia a 6 stycznia kolejnego roku kalendarzowego.
- Konsument – Kupujący będący konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- Konto użytkownika – nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa) pozwalająca Kupującemu na założenie indywidualnego konta użytkownika w Sklepie, uregulowana odrębnym regulaminem.
- Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie poprzez Sklep.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Sklep – sklep internetowy direct2home.pl prowadzony przez Agenta Sprzedawcy za pośrednictwem, którego Kupujący mogą składać Zamówienia Sprzedawcom.
- Sprzedawca – wskazany przy opisie towaru w Sklepie przedsiębiorca będący jednocześnie producentem towaru, będący stroną umowy sprzedaży zawieranej z wykorzystaniem Sklepu.
- Usługodawca – JB Multiagencja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000494861, NIP: 5842736589, REGON: 222099618, z siedzibą w Gdańsku, ul. Elewów 5 lok. 29, 80-298 Gdańsk, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 000,00 zł świadczący na rzecz Kupujących Usługę, nie będący sprzedawcą towarów prezentowanych w Sklepie.
- Usługa - odpłatna usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na dostarczeniu i zamontowaniu zakupionego za pośrednictwem Sklepu towaru, szczegółowo opisana w Sklepie.
- Zamówienie – oferta zawarcia umowy sprzedaży towaru widocznego w Sklepie, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, składana Sprzedawcy przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu oraz Agenta Sprzedawcy, zawierająca co najmniej: oznaczenie towaru oraz jego cenę, a także, o ile ma to w danym przypadku zastosowanie, oferta zawarcia umowy o świadczenie Usługi składana Usługodawcy przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu.
- Dane kontaktowe
- Adres pocztowy: ul. Elewów 5/29, 80-298 Gdańsk.
- Adres e-mail:
- Numer telefonu: 572 520 722
- Składanie Zamówień
- Kupujący poprzez Sklep składa Zamówienie.
- W celu złożenia Zamówienia w pierwszym etapie należy dodać właściwy towar do koszyka w Sklepie oraz wskazać liczbę zamawianego towaru, a także, jeśli Kupujący, zamierza skorzystać z Usługi – wybrać parametry Usługi.
- Następnie Kupujący wybiera sposób płatności za Zamówienie oraz podaje swoje dane i adres e-mail, a także wybiera sposób odbioru zakupionego towaru. W przypadku skorzystania z Usługi Kupujący wskazuje adres, pod który ma nastąpić dostawa towaru.
- W momencie potwierdzenia przez Kupującego treści Zamówienia oraz zaakceptowaniu Regulaminu następuje złożenie Zamówienia.
- W momencie przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, a w przypadku Usługi – przez Usługodawcę, następuje zawarcie umowy lub umów na warunkach określonych w Zamówieniu.
- Informacja o przyjęciu Zamówienia zostanie wysłana do Kupującego w wiadomości e-mail o odpowiedniej treści, na adres podany w Koncie użytkownika lub podczas składania Zamówienia, w przypadku gdy Kupujący składa Zamówienie z pominięciem założenia Konta użytkownika.
- Przyjęcie Zamówienia przez Sprzedawcę lub Usługodawcę – w przypadku Usługi, dokonane z zastrzeżeniem zmiany lub z uzupełnieniem jego treści poczytuje się za nową ofertę i dopiero po jej przyjęciu przez Kupującego następuje zawarcie właściwych umów.
- Sprzedawca oraz Usługodawca, o ile Kupujący zamierza zamówić Usługę, niezwłocznie ustosunkuje się do otrzymanego Zamówienia.
- Sprzedawca przekaże Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po jej zawarciu, najpóźniej w chwili przekazania towaru Kupującemu.
- W przypadku umowy o świadczenie Usługi – Usługodawca przekaże Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy o świadczenie Usługi przed rozpoczęciem świadczenia Usługi.
- Usługodawca świadczy Usługę wyłącznie dla produktów zakupionych za pośrednictwem Sklepu.
- Koszt Zamówienia
- Ceny podane w Sklepie zawierają podatek VAT.
- Na całkowity koszt zamówienia składa się cena za towar, a także koszt Usługi – o ile Kupujący zdecyduje się na skorzystanie z Usługi. Po wybraniu przez Kupującego towaru, metody płatności oraz sposobu odbioru towaru Kupujący pozna całkowity koszt Zamówienia, które zamierza złożyć poprzez Sklep.
- Płatności
- Ceny w Sklepie podawane są w walucie polskiej oraz w euro.
- Agent Sprzedawcy przyjmuje zapłatę wyłącznie w walucie polskiej natomiast Sprzedawca wystawia fakturę wyrażoną w euro, zgodnie z zasadami rachunkowości.
- Kupujący za złożone Zamówienie może zapłacić wyłącznie w walucie polskiej (PLN) w formie przedpłaty:
- przelewem online lub kartą płatniczą, za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper
- w ratach za pośrednictwem systemów ratalnych wskazanych podczas składania Zamówienia, pod warunkiem spełnienia przez Kupującego wymogów podmiotu udzielającego rat.
- Przelewem na rachunek bankowy Agenta Sprzedawcy
- Opłacenie zamówienia w inny sposób możliwe jest wyłącznie na podstawie indywidualnych ustaleń Kupującego z Agentem Sprzedawcy, a w przypadku Usługi - z Usługodawcą.
- Ze względu na wahania kursów walut za złożone Zamówienie należy zapłacić niezwłocznie po jego złożeniu, chyba że na dokumencie sprzedaży wskazano dłuższy termin płatności.
- Kupujący akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę oraz Usługodawcę. Właściwe faktury zostaną przekazane Kupującemu na adres e-mail podany podczas składania Zamówienia w Sklepie. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności w ratach jest Santander Consumer Bank S.A.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Realizacja przyjętego Zamówienia
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- Sprzedawca nie realizuje dostaw zakupionych u niego za pośrednictwem Sklepu produktów. Zakupiony u Sprzedawcy towar będzie gotowy do odebrania od Sprzedawcy na terenie Włoch (w miejscu dokładnie wskazanym na stronie "Producenci", w Sklepie). Kupujący ma możliwość skorzystania z usługi dostawy towaru na podany przez siebie adres, świadczonej odpłatnie przez Usługodawcę (Usługa).
- Termin przygotowania towaru do odbioru od Sprzedawcy jest wskazany na stronie Sklepu - w karcie każdedo produktu, pole "Termin produkcji".
- Usługa realizowana jest niezwłocznie po otrzymaniu przez Usługodawcę informacji od Sprzedawcy o gotowości do wydania towaru.
- Czas realizacji Usłigi wynosi do 2 Tygodni roboczych.
- W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku nie zgłoszenia przez Kupującego będącego Konsumentem wyraźnego żądania o którym mowa w § 8 ust. 2 Regulaminu – rozpoczęcie świadczenia Usługi nastąpi po upływie 14 dni od zawarcia umowy o świadczenie Usługi.
- Planowany przez Kupującego odbiór osobisty towaru Kupujący powinien zgłosić Agentowi Sprzedawcy co najmniej na 3 Dni robocze przed planowanym terminem odbioru towaru od Sprzedawcy - w celu ustalenia szczegółów.
- W przypadku, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- W przypadku pozostawienia odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru w terminie określonym w umowie sprzedaży.
- W przypadku gdy Kupujący zamierza odebrać towar od Sprzedawcy osobiście zobowiązany jest do odebrania jego w terminie 14 dni licząc od dnia określonego w umowie jako termin realizacji zamówienia albo zrealizowania zamówienia - w przypadku gdy wystąpiła zwłoka w realizacji zamówienia po stronie Sprzedawcy.
- Zwłoka w odbiorze zakupionego towaru wiązać się będzie z naliczaniem przez Sprzedawcę opłaty za magazynowanie towaru w wysokości 5 euro (EUR) za każdy dzień zwłoki.
- Opłatę za ewentualne magazynowanie towaru Kupujący powinien uiścić najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień jego odbioru przez Kupującego lub Usługodawcę.
- Usługa, o której mowa w §2 ust. 11 Regulaminu obejmuje: odebranie zakupionego towaru od Sprzedawcy, przewiezienie towaru pod wskazany przez Kupującego adres oraz w zależności od woli Kupującego, wniesienie i zamontowanie dostarczonego towaru oraz - pod warunkiem wskazania oraz udostępnienia przez Kupującego miejsca składowania odpadów - odebranie od Kupującego zbędnych opakowań po dostarczonym towarze.
- Wskazana w ustępie 14 niniejszego paragrafu część Usługi polegająca na wniesieniu, zamontowaniu oraz ewentualnym odebraniu od Kupującego opakowań po dostarczonym towarze następuje w tym samym czasie co dostawa towaru.
- W przypadku braku możliwości wniesienia zakupionego w Sklepie produktu z przyczyn nieleżących po stronie Usługodawcy, dostarczany produkt zostanie pozostawiony przed przejściem lub przed inną przeszkodą uniemożliwiającą dalsze wniesienie produktu.
- Brak obecności Kupującego lub osoby wskazanej przez Kupującego w uzgodnionym wcześniej czasie i miejscu dostawy, łączyć się będzie z obowiązkiem uzgodnienia warunków kolejnej, dodatkowo płatnej dostawy towaru. Koszt dostawy w kolejnym terminie, o której mowa w zdaniu pierwszym wynosi do 210 zł brutto.
- Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą lub Usługodawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 9 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- W przypadku, gdy na wyraźne żądanie Konsumenta Usługodawca rozpoczął świadczenie Usługi na rzecz tego Konsumenta przed upływem terminu wskazanego w ust. 3 – Konsument ponosi uzasadnione, poniesione przez Usługodawcę, koszty tej usługi równe kwocie proporcjonalnej do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której Konsument poinformował Usługodawcę o odstąpieniu od umowy.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru,
- w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno,
- zawarcia umowy – w przypadku umowy o świadczenie Usługi.
- Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować, w przypadku umowy sprzedaży - Sprzedawcę (przez Agenta Sprzedawcy), a w przypadku umowy o świadczenie Usługi – Usługodawcę, korzystając z danych wskazanych w Sklepie, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy Konsument powinien wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Sprzedawca, a w przypadku umowy o świadczenie Usługi – Usługodawca, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca lub w przypadku Usługi – Usługodawca, został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrot płatności dokonanych za pośrednictwem Sklepu w przypadku odstąpienia od umowy zostanie wykonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres Sprzedawcy wskazany w Sklepie niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę (w tym Agenta Sprzedawcy) o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Jeżeli Konsument złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca, a w przypadku Usługi – Usługodawca, przyjmie jego Zamówienie, Zamówienie przestaje wiązać.
- Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania Zamówienia.
- Brak prawa odstąpienia od umowy
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
- w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Reklamacje i odpowiedzialność
- W przypadku wystąpienia wady towaru lub wadliwego wykonania Usługi Kupujący ma prawo do reklamowania wadliwego towaru lub Usługi w zależności od tego co ma zastosowanie, z zastrzeżeniem ust. 9, 10 oraz 11 w stosunku do Kupującego nie będącego Konsumentem.
- Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych przez Kodeks cywilny:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- w przypadku wady istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- żądać usunięcia wady.
- W przypadku gdy na towar została udzielona gwarancja, informacja o niej zostanie umieszczona w opisie towaru w Sklepie.
- Sprzedawca oraz Usługodawca proszą o składanie reklamacji drogą elektroniczną lub pisemnie na adresy Agenta Sprzedawcy (Usługodawcy) wskazane w § 3 Regulaminu.
- W celu rozpatrzenia reklamacji dotyczącej wadliwego towaru złożonej na podstawie rękojmi Kupujący w razie potrzeby jest zobowiązany, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na wskazany z Sklepie adres pocztowy Sprzedawcy, u którego zakupił reklamowany towar.
- Sprzedawca zaleca, żeby przed wysłaniem do niego reklamowanego towaru Kupujący przesłał na adres e-mail Agenta Sprzedawcy wskazany w §3 zdjęcia wady – co nie jest obowiązkowe, ale może usprawnić proces reklamacji.
- Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikującego Kupującego, data zakupu, numer produktu, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie reklamacyjne Kupującego.
- Każde zalecenie Sprzedawcy lub Agenta Sprzedawcy, które znajduje się w Regulaminie ma w stosunku do Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Sprzedawcy lub Agenta Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią.
- Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy oraz Usługodawcy względem Kupującego niebędącego Konsumentem zostaje, w granicach prawem dopuszczonych, ograniczona do wysokości ceny zapłaconej mu przez tego Kupującego na podstawie właściwej umowy (sprzedaży lub o świadczenie Usługi – w zależności od tego, której umowy dotyczy roszczenie) zawartej na podstawie niniejszego Regulaminu.
- W stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi wyłącznie jeśli wada towaru zostanie stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania towaru.
- Rękojmia w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem (przedsiębiorcy) ograniczona zostaje do możliwości naprawy wadliwego towaru albo obniżenia jego ceny.
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w §3 Regulaminu.
- Sprzedawca (w tym Agent Sprzedawcy) lub Usługodawca – w przypadku reklamacji dotyczącej Usługi, ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni licząc od dnia następnego po dniu, w którym Sprzedawca (w tym Agent Sprzedawcy) lub Usługodawca mógł zapoznać się z treścią złożonego oświadczenia.
- Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- W sytuacji gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta efektu Konsument może skorzystać m.in. z:
- co do zasady bezpłatnej mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy zwrócić się z wnioskiem o mediację. Lista Inspektoratów dostępna jest tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595
- co do zasady bezpłatnej pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596
- Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest właściwy dla zakupionego towaru Sprzedawca z zastrzeżeniem ust. 2.
- W przypadku skorzystania przez Kupującego z Usługi lub usługi świadczonej drogą elektroniczną polegającej na prowadzeniu Konta użytkownika - Administratorem danych osobowych przekazanych Usługodawcy przez Kupującego w związku z tymi usługami jest Usługodawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę lub Usługodawcę zawiera Polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
- Postanowienia końcowe
- Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy Regulamin dotyczy konkretnego i jednorazowego zamówienia – jest zawierana w celu i na czas jego realizacji. Każde Zamówienie wymaga osobnej akceptacji Regulaminu.
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu zawierane są w języku polskim.
- Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- Ewentualne spory pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym niebędącym Konsumentem, będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Ewentualne spory pomiędzy Kupującym niebędącym Konsumentem, korzystającym z Usługi, a Usługodawcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może skorzystać.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY (kliknij, aby pobrać)
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI (kliknij, aby pobrać)
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)